· Eveniment de deschidere a cursului pentru prima zi:
Întreabă-mă - să ne cunoaștem
·
Metoda
caruselului: Contribuții, frici, așteptări, reguli de bază
·
Peretele Facebook. Team building în
profilul internațional al participanților la context. Ce este cultura; Aisberg
intercultural. 5 valori ale cadrelor didactice pentru instruirea educațională
în mediul intercultural de clasă
·
Conexiune
între cultură și incluziune. Prejudecată
și limite de toleranță. Stereotipuri și prejudecăți în clasă. Folosirea
strategiilor pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la incluziunea
socială. Elementele de bază ale educației incluzive
·
Comunicare.
Stiluri de comunicare. Asertivitatea la locul de muncă. Tehnici de reducere a
stresului prin gestionarea furiei și a comunicării asertive. Lucrul într-un
proiect internațional - cum să comunicați și să vă conectați. Prezentare: proiecte școlare ale
participanților (canale interne și externe de comunicare)
·
Prânz
intercultural
· Definirea mediul școlar din
zilele noastre
·
UE:
Îmbunătățirea competențelor pentru secolul XXI. Cadrul european de referință privind competențele cheie. Competențe
cheie pentru cursanții de-a lungul vieții în societățile multiculturale
·
Ce este creativitatea? Creativitate
și educație în aer liber: principiile și beneficiile cheie ale educației în aer
liber pentru învățarea incluzivă/ interculturală. Creativitatea strălucitoare a
elevului: utilizarea în aer liber pentru dezvoltarea personală, socială și
relațională
·
Abordări
ale conflictului. Noțiuni de bază: înțelegerea problemei.
·
Stiluri de
gestionare a conflictelor. Mediere de la egal la egal: elevii care servesc ca
mediatori de la egal la egal în mediul școlar. Nevoi de mediator pentru
abilități de exercițiu
· Conflict în clasă - teatru forum. Mediere și negociere: diferențe în abordări
· Experiențe de mediere,
joc de rol: mediere
·
Provocări
pentru clasa internațională de creație
· Motivație: legătura dintre creativitate, învățare
interculturală și managementul clasei
· Cum ne putem îmbunătăți stilul de predare: planul de dezvoltare
personală
· Importanța motivației
interne și externe atât pentru profesori, cât și pentru elevi
·
Valoarea eșecului: metoda cafelei mondiale. Învățare formală vs. învățare non-formală
·
Creativitate
prin metode non-formale în mediul școlar
·
Cum să
condimentați educația formală: 10 metode creative: atelier creativ care arată o
diversitate de activități și exerciții, prin utilizarea experienței creative
„inimă, mână și cap”
·
Adaptarea
diferitelor jocuri non-formale la grupa de vârstă
·
Să
experimenteze exemple de bune practici de metode creative de predare și
învățare utilizate pentru a dezvolta creativitatea și motivația cursanților
pentru învățare;
·
Să știe cum
să motiveze, să ghideze și să evalueze cursanții pentru a reduce performanțele
scăzute în competențele cheie, dezvoltarea competențelor relevante, la nivel
înalt și inovatoare, îmbunătățirea bunei calități a educației de masă
·
Să
conștientizeze dimensiunea europeană a educației
· Să înțeleagă consecințele aplicării metodelor non-formale
în ceea ce privește motivația elevilor
·
Să experimenteze
exemple de bune practici ale unei scări largi de metode creative de predare și
învățare: învățare prin practică, practică, metode interactive dezvoltate prin
activități în interior și în aer liber
·
Să dezvolte
strategii cu privire la modul de implicare a părților interesate în abordarea
ESL (părăsirea timpurie a școlii) într-un mod mai eficient, a sporit încrederea
participanților pentru învățarea pe tot parcursul vieții
· Înțelegerea puterii pozitive a activităților de team
building și a strategiilor de învățare pe tot parcursul vieții
·
Dezvoltarea
de activități, tehnici și instrumente de coaching (un ghid, un joc digital
etc.) prin predare experimentală pentru propriul context didactic, pentru a
îmbunătăți rezultatele studenților
·
Creșterea
și capacitarea încrederii participanților în lucrul cu cel puțin 5 metode și
instrumente de coaching, folosind propriile calități, talente, diferențe, ca
resurse pentru a ajuta și împuternici tinerii să-și dezvolte gândirea critică,
creativitatea, inițiativa, rezolvarea problemelor, evaluarea riscurilor, luarea
deciziilor și gestionarea constructivă a sentimentelor
·
Explorarea
strategiilor bazate pe jocuri în educație, promovarea pedagogiei care răspunde
la motivația lumii reale;
· Înțelegerea diversității și a diferențelor culturale;
·
Dezvoltarea
conștientizării culturale;
·
Să
experimenteze exemple de bune practici de metode creative de predare și
învățare utilizate pentru a dezvolta creativitatea și motivația cursanților
pentru învățare;
·
Să știe cum
să motiveze, să ghideze și să evalueze cursanții pentru a reduce performanțele
scăzute în competențele cheie, dezvoltarea competențelor relevante, la nivel
înalt și inovatoare, îmbunătățirea bunei calități a educației de masă
·
Să
conștientizeze dimensiunea europeană a educației
· Să înțeleagă consecințele aplicării metodelor non-formale
în ceea ce privește motivația elevilor
·
Să experimenteze
exemple de bune practici ale unei scări largi de metode creative de predare și
învățare: învățare prin practică, practică, metode interactive dezvoltate prin
activități în interior și în aer liber
·
Să dezvolte
strategii cu privire la modul de implicare a părților interesate în abordarea
ESL (părăsirea timpurie a școlii) într-un mod mai eficient, a sporit încrederea
participanților pentru învățarea pe tot parcursul vieții
· Înțelegerea puterii pozitive a activităților de team
building și a strategiilor de învățare pe tot parcursul vieții
·
Dezvoltarea
de activități, tehnici și instrumente de coaching (un ghid, un joc digital
etc.) prin predare experimentală pentru propriul context didactic, pentru a
îmbunătăți rezultatele studenților
·
Creșterea
și capacitarea încrederii participanților în lucrul cu cel puțin 5 metode și
instrumente de coaching, folosind propriile calități, talente, diferențe, ca
resurse pentru a ajuta și împuternici tinerii să-și dezvolte gândirea critică,
creativitatea, inițiativa, rezolvarea problemelor, evaluarea riscurilor, luarea
deciziilor și gestionarea constructivă a sentimentelor
·
Explorarea
strategiilor bazate pe jocuri în educație, promovarea pedagogiei care răspunde
la motivația lumii reale;
· Înțelegerea diversității și a diferențelor culturale;
·
Dezvoltarea
conștientizării culturale;